niedziela, 8 października 2017

Prawdziwa miłość

"Prawdziwa miłość" to ostatni tom SAGI RODU CANTENDORFÓW autorstwa Krystyny Mirek. Książka jest kontynuacją losów młodziutkiej Kate i hrabiego Aleksandra. Ich miłość zostaje wystawiona na ciężką próbę. Aleksander chcąc postąpić jak zawsze honorowo, zaręcza się z Lady Adler, czym wpędza Kate w chorobę. Dziewczyna cierpi nie tylko fizycznie, ale również choruje jej dusza. Przeziębienie i wysoka gorączka, której nabawiła się podczas burzy powodują, że Kate jest o krok od śmierci. W krytycznym momencie przybywa jej na ratunek wiedźma Alice, ale czy zdąży jej pomóc?


Aleksander poznaje tajemnicę, którą od lat skrywały mury zamku.Ostatnia osoba, która znała całą prawdę pani Hammond umiera. Czy w tych okolicznościach hrabia odważy się wyznać prawdę o swoim pochodzeniu?


Czekałam na tę powieść z niecierpliwością. Pierwsze dwa tomy pochłonęły mnie bez reszty, dlatego też nie mogłam doczekać się rozwiązania całej tej historii. A kiedy już ją przeczytałam, to tak zwyczajnie po ludzku zrobiło mi się smutno, ale nie dlatego, że zawiodła mnie treść książki. Zrobiło mi się żal, bo uświadomiłam sobie, że już więcej nie spotkam się na kartach powieści z uroczą Kate i przystojnym hrabią Aleksandrem. To tak jakbym zobaczyła ostatni odcinek ulubionego serialu. Pozostaje jedynie nadzieja, że nakręcą kolejny sezon. Tego też się trzymam i po cichu liczę na kontynuację sagi :)


Wszystkim  którzy jeszcze nie czytali SAGI RODU CANTENDORFÓW, z całego serca polecam! Trzy części są rewelacyjnie napisane, pozwalają oderwać się od szarej jesiennej codzienności i choć na chwilę poczuć się hrabiną na zamku :)


Książkę kupicie tutaj klik

ISBN:  978-83-7945-978-0
Autor: Krystyna Mirek
Liczba stron: 334
Oprawa: miękka 
Wydawnictwo: Edipresse Książki

9 komentarzy:

  1. Świetna propozycja na nadchodzącą zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe książki, a jakie piękne okładki zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja świetna, ale książka nie dla mnie :) ja to kryminały, horrory... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się wydaję, żę to nie dla mnie. Zanudziłabym się przy tym. Chociaż bardzo polecasz to ja spasuję.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Tematyka niestety nie do końca moja, najchętniej sięgam po wszelkie kryminały :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria jakoś nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaintrygowala mnie ta historia 😊

    OdpowiedzUsuń