środa, 5 lipca 2017

Cena szczęścia

Już niedługo w księgarniach ukaże się trzecia część sagi rodu Cantendorfów, a tymczasem zapraszamy Was to zapoznania się z moją recenzją drugiego tomu powieści.


Po przeczytaniu pierwszej części sagi byłam oczarowana życiem hrabiego Aleksandra i jego miłością do młodziutkiej Kate. Z niecierpliwością czekałam na kontynuację książki i spotkanie z jej bohaterami. Na pewno znacie to uczucie, kiedy co wieczór wraca się do ciekawej lektury. To tak jak spotkanie ze starymi znajomymi ;) Życzyłam zakochanym jak najlepiej i liczyłam, że w kolejnej części przeczytam o widowiskowym ślubie, hucznym weselu o być może małym dziedzicu. A w rezultacie zastałam wiele nowych wątków, nieprzewidzianych zwrotów akcji i po prostu życiowych zawirowań. Tajemnica zamku została wyjaśniona, demony przeszłości opuściły rodowy skarbiec. Kate poznała sekret i tak jak się spodziewałam zaczął on jej bardzo ciążyć na sercu. Spłaciła swój dług wobec wiedźmy Alice.


W jednym się nie pomyliłam, była przejażdżka rodową ślubną karocą, piękna suknia ślubna a nawet ciąża i o dziwo kolejne zaręczyny ;) A co z tego wszystkiego wyniknie? Sama jestem bardzo ciekawa i z niecierpliwością wyczekuję kolejnej część sagi rodu Cantendorfów.


Książkę kupicie tutaj Klik


ISBN:  978-83-7945-776-2
Autor: Krystyna Mirek
Liczba stron: 334
Oprawa: miękka 
Wydawnictwo: Edipresse Książki

3 komentarze:

  1. Ja ostatnio nie czytam książek nie mam czasu na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa książka :)
    Jak w końcu znajdę czas na czytanie to będę miała sporo ciekawych książek do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam. Według mnie idealna książka na lato, lekka i przyjemna ;)

      Usuń