poniedziałek, 27 listopada 2017

Be smart Be fit, Be sexy czyli 365 dni z Ewą Chodakowską

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam Ewę Chodakowską. Jej "Skalpel" odtwarzałam już chyba z milion razy na You Tube. Jak kończyłam wykonywać jej ćwiczenia, zawsze byłam zmęczona i obolała, ale również zmotywowana do działania i jakby bardziej pewna siebie. Ewa to cudowna dziewczyna, dlatego bez wahania polecam wam jej planner na 2018 rok, wydawnictwa EDIPRESSE KSIĄŻKI.


Jak sama trenerka mówi " Drzemie w tobie siła, z której musisz korzystać. Zbierz się na odwagę i zmień to, co konieczne. Zrób to teraz ze mną. Pomogę Ci uporządkować twoje myśli i twój dzień. To właśnie taka mała zmiana rodzi wielki sukces. Wiem, co mówię, bo wszystko, czym się z tobą tutaj dzielę, przetestowałam na sobie. To będzie twój rok! Do dzieła!"



W tym wyjątkowym kalendarzu znajdziecie:

  • motywujące przemyślenia,
  • ciekawostki dietetyczne,
  • przepisy na pyszne oraz zdrowe sałatki i przekąski,
  • 12 unikalnych tras biegowych i nordic walking.
Planner oprócz ciekawych wpisów jest bardzo praktyczny. Ma format wielkości zeszytu i twardą oprawę, co sprawia, że będzie zawsze świetnie wyglądał i zmieści się w niewielkiej torebce.
Jeżeli chcecie sobie taki sprawić, klikajcie tutaj


ISBN:  5904730596848
Autor: Ewa Chodakowska
Liczba stron: 320
Oprawa: twarda+ pianka
Wydawnictwo: Edipresse Książki

5 komentarzy:

  1. Ja chyba wolałabym zwykły jakoś za Ewą nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda, ale raczej nie dla mnie :) Moja bratowa uwielbia Ewę, więc byłby świetny prezent dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie mam kalendarza na 2018 ciekawe może mikołaj mi przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem przekonana czy to motywacja dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń