środa, 12 października 2016

Życie seksualne mojej ciotki

Długo zastanawiałam się czy w ogóle przybliżać Wam treść tej książki. Na pozór wydaje się ona być zwykłym czytadłem bez jakiejś głębszej treści, jednak nic bardziej mylnego. Jest w niej zawarty wątek, który zaintrygował mnie tak bardzo, że nie mogłam się od niej oderwać. Ale od początku...opowieść zawarta w książce zaczyna się na początku lat 60-tych XX wieku i opowiada historię życia Dilys, dziewczyny z ubogiej, rozbitej rodziny, na której drodze staje młody prawnik Francis. Dilys postanawia związać się z nim i wiedzie stateczne i opływające w luksusy życie. Nuda i stabilizacja w związku doprowadza ją do ostateczności jaką w tym przypadku jest romans z młodszym mężczyzną. Historia stara jak świat. Jest w niej jednak ciekawy wątek mianowicie Dilys swoją częstą nieobecność w domu tłumaczy mężowi wizytami u swojej dawno nie widzianej starej ciotki. W rzeczywistości to schadzki z kochankiem zabierają jej tyle czasu. Niespodziewanie zrządzenie losu sprawia, że ciotka zostaje zaproszona przez rodzinę na pogrzeb i siłą rzeczy będzie przebywać  w otoczeniu mężem Dilys. Ona sama obawiając się tej konfrontacji wtajemnicza ciotkę w swój romans, ciotka odwdzięcza się jej opowiedzeniem historii o swoim uchodzącym do tej pory za idealne małżeństwie. I tutaj dochodzimy do sedna sprawy, bo właśnie według mnie zwłaszcza ta historia zasługuje na uwagę w tej książce, ale nie będę zdradzała najlepszego tym,którzy zechcą przeczytać tę powieść.

ISBN: 978-83-8062-072-8
Liczba stron: 396
Oprawa: miękka 
Cena: 32,90
Wydawnictwo: REBIS



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz