poniedziałek, 28 listopada 2016

Sałatka z zupek chińskich

Mam dla Was super przepis na pyszną i szybką sałakę z zupek chińskich.



Składniki:

2 papryki czerwone,

1 puszka kukurydzy,

2 zupki chińskie łagodne,

2 zupki chińskie ostre,

2 średnie piersi z kurczaka,

1 łyżka majonezu,

1 łyżka oleju do smażenia

Przygotowanie:

Makaron z zupek chińskich pokruszyć i zalać ok. 0,5 l wody, przykryć pokrywką i czekać aż napęcznieje. Piersi z kurczaka pokroić w drobną kostkę, posypać przyprawami dołączonymi do zupek chińskich i smażyć na rozgrzanym oleju na patelni.



 Jak kurczak się zarumieni i stanie się miękki, dodajemy do niego paprykę pokrojoną w kostkę i zalewamy wodą. Trzymamy na ogniu, aż woda wyparuje.


Następnie pierś z kurczaka wraz z papryką przekładamy do miski z makaronem. Dodajemy kukurydzę i majonez do smaku, Całość mieszamy i danie gotowe :)


4 komentarze:

  1. Kiedys ktos bardzo zachwalal mi tą salatke ale przyznam ze o niej zapomnialam :) Bede musiala chyba ja zrobic jakos na dniach i sprawdzic czy faktycznie jest taka dobra jak wszyscy ja chwala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WIele razy słyszałam o tej sałatce a ciągle jeszcze jej niepróbowałam. Wykorzystam Twój przepis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i jestem pewna, że będzie Ci smakowała :)

      Usuń